Visualizzazione dei risultati da 1 a 4 su 4
    Utente di HTML.it

SBA - Backup and Recovery System

Se ho ben capito dovrebbe essere all'incirca come il GHOST

Gratuito per uso personale

What is System Backup Administrator?
    Storix System Backup Administrator (SBA) is a graphical interface for administration of various types of backups of Linux systems. System Backup Administrator is available in different configurations, providing options for standalone system, and centrally network administered network backups. System Backup Administrator was designed not only to backup data files to a network server, but to also provide the ability to reinstall a complete system from scratch while providing the flexibility needed to restore the backup onto a different hardware environment.
    ... S'i' fosse Giorgio, com'i' sono e fui,
    torrei le donne giovani e leggiadre:
    le vecchie e laide lasserei altrui....
    Non mandatemi PVT, mi dimentico sempre di leggerli ... mandatemi e-mail, se è il caso

Moderatore di Linux e software L'avatar di francofait

Re: SBA - Backup and Recovery System

Originariamente inviato da mykol
    Se ho ben capito dovrebbe essere all'incirca come il GHOST

Gratuito per uso personale

What is System Backup Administrator?
    Storix System Backup Administrator (SBA) is a graphical interface for administration of various types of backups of Linux systems. System Backup Administrator is available in different configurations, providing options for standalone system, and centrally network administered network backups. System Backup Administrator was designed not only to backup data files to a network server, but to also provide the ability to reinstall a complete system from scratch while providing the flexibility needed to restore the backup onto a different hardware environment.
    Mi sa che hai capito male, la FreeEdition ha solo scopo dimostrativo e validità limitata a 30 giorni.

Architetture di Backup centralizzato militano tra le file del OpenSource , e progetti potenti sono Amanda e Bacula !! Appena ho tempo in ufficio tiro su il server con bacula , se vuoi te lo recensisco , cmq fatti un giro su www.bacula.org !
    I have tried all ... but the preferred remains SLACKWARE !
    RHCE (Linux Red Hat Certified Engineer)
    CNAC (Cisco Networking Academy Certified)
    "Non auro, sed ferro, recuperanda est patria"

Utente di HTML.it
    mi pare di capire che questa versione sia gratuita ...

License Features

Personal Edition
    Provides a graphical user interface for local backups, restores and system installation from a local hard disk. This option is available at no charge and requires no software license. This option is only available for Linux on Intel-based systems for personal (non-commercial) use.

This option is available at no charge and requires no software license
    ... S'i' fosse Giorgio, com'i' sono e fui,
    torrei le donne giovani e leggiadre:
    le vecchie e laide lasserei altrui....
    Non mandatemi PVT, mi dimentico sempre di leggerli ... mandatemi e-mail, se è il caso

Permessi di invio