ma come diavolo parlate!?![]()
Si ma per nantri le bestemie le se un intercalare. No le va ciapà sul serio. Anca parchè qua se pien de cesaroli che finia mesa i va al bar e i taca cristo de qua e cristo de laOriginariamente inviato da zannas
Solo in che in tel veneto ghè sè anca tante biasteme in mezo ae frasi...ma che le gà un senso...(mejo non metarle)![]()
"Un giorno. E che non arrivi mai quel giorno. Ti chiederò di ricambiarmi il favore....."
"Guai a voi anime prave! Non isperate mai veder lo cielo"
giàOriginariamente inviato da rebelia
![]()
Originariamente inviato da annina79
già![]()
![]()
Moighea ti!!Originariamente inviato da rebelia
![]()
Sono milanese e ho capito tutto...
Questione di allenamento col veneto...![]()
In ogni caso poveraccio sto qua...ma forse forse potrebbe fare causa e attaccarsi alle "cause di forza maggiore"...![]()
eh...sì.....speta che zerco na roba in intenet così i nostri amici i capise mejo..Originariamente inviato da guano apes
Si ma per nantri le bestemie le se un intercalare. No le va ciapà sul serio. Anca parchè qua se pien de cesaroli che finia mesa i va al bar e i taca cristo de qua e cristo de la![]()
il problema non era capireOriginariamente inviato da Mauz®
Sono milanese e ho capito tutto...
Questione di allenamento col veneto...![]()
In ogni caso poveraccio sto qua...ma forse forse potrebbe fare causa e attaccarsi alle "cause di forza maggiore"...![]()
non ci vuole molto. È che proprio mi "dà fastidio" nel senso che mi sembra tutto sballato!!
![]()
Sarà perchè siete sballatiOriginariamente inviato da annina79
È che proprio mi "dà fastidio" nel senso che mi sembra tutto sballato!!![]()
![]()
![]()
scoltè..non è che par caso ghe sia el tradutor de veneto/italian anca su babelfish?
Sara ti amo!