Spero sia per il fatto che sia una demo che non fa l'audio..
innanzitutto è uno shareware e non una demoOriginariamente inviato da carnauser
"Trial version of WinMPG Video Convert will only convert first 5 minute part of a media file. Please register to get full function."
quindi per l'audio c'è qlcs da settare... triiiiiiiiiinityck.....
Q: No sound ?Originariamente inviato da DaZKooL
quindi per l'audio c'è qlcs da settare... triiiiiiiiiinityck.....
A: In most time, WinMPG Video Convert will convert video first, and then convert audio, and finally mix video and audio to a valid media file. So if you cancel the conversion, the output file maybe no sound.
Unregistered trial version will cancel the conversion in 5 minutes, so you will get no sound on large file conversion. Registered version do not have this problem.
alcuni non me li fa... mi richiede quick time..che ho installato in versione totale...ma nulla
![]()
Traduco in italiano: caccia fuori i 30$ :gren:Originariamente inviato da trinityck
Q: No sound ?
A: In most time, WinMPG Video Convert will convert video first, and then convert audio, and finally mix video and audio to a valid media file. So if you cancel the conversion, the output file maybe no sound.
Unregistered trial version will cancel the conversion in 5 minutes, so you will get no sound on large file conversion. Registered version do not have this problem.
Ehm...diciamo che li ho già cacciati fuori..coff coff.Originariamente inviato da DaZKooL
Traduco in italiano: caccia fuori i 30$ :gren:
allora potrebbe essere questoOriginariamente inviato da carnauser
Ehm...diciamo che li ho già cacciati fuori..coff coff.
tranciato la conversione a metà?WinMPG Video Convert will convert video first, and then convert audio, and finally mix video and audio to a valid media file. So if you cancel the conversion, the output file maybe no sound.