Cari amici,
il mio editor mi da problemi con un div:

"If a container (including the browser window itself) is not wide enough to accommodate both a float with a specified width and any content with a specified width that follows it, the content after the float will drop below the float rather than wrapping around it."

Questo l'html:
<div id="contenitore_colonne">

<div id="main">
<div id="content">
<h2>Contenuti</h2>

Ie iiii ioo uia aa eu oo ie ia iuuu oa ooa eoeo ui oi uoueo eie oaii.</p>

Eouuioi aaeeui oao uo ei iee oai uuie auoio oieo uu a ui e ou uao ooeoi uueu ui uoiuou oaiia ii.</p>

Oaia oe ou o ooi aaieeo oaai aeu ii ieoiu uuoiui eeo uiu uueiia ueo iea eoieaue euu oe iea uauoa euuoue ioaei iau uo uuai oo oo eueeou o uiuoo iu aiieue.</p>

Oeiu aiuo uaoeei ooeaueo ou euaeae euii euuuii oeie eai aaa u ueua ooo ea iaiui oeo aoeo uoooeo euuoie ie iio uueu uouee eouauau iu iooia uiii.</p>

Ei oe ae uoeii aeaouu a au uia ooea eee ee ueou ueioo uuea uuoa eu a ee e ieao aoee iaoae ue uoii uiue uu ooe ueeo uaiuoo ooue iiao ueeeio euio i ia oei.</p>
</div>
<div id="video">
<h3>Video e news</h3>

Aaeiiu i ieieoe ee oooo u ouaioe au oi iue iii iuoi uiua oiea uuuuii eo uooeee iueu oeiuou e uieo oiu uee e iaou ioio o oaa o.</p>

Uaauueeu uee ei ouia oooui euieoe iui uuee oouoeu e ou ii uiii uua eaoa oouauu iuie oeei ei uuiuuoo. yyyyyy</p>
</div>
</div>
<div id="extra">
<h4>Altro</h4>

Eeeuoe iio ie au ioe iooia oe ueua oeeio uouuu oieo uiou oi uau io ee io ou eu ioi uai iui iooeie io ieuu uou ee.</p>

Eoeooe eeio uoi auoe iou u ea iuiea oiu uaeeoo ao ie euueu iuai uoui iui a eooo o aeue ueu oo oua io aioue iie ai ai eieu uu oo io eoeo ee oo.</p>
</div>

<div id="footer">

prova</p></div>

</div>